joomlarulit.com

Holandska reklamna agencija napravila je video za svoju vladu koji bi trebao poslužiti kao upozorenje za sve roditelje s malom djecom. Prema zvaničnim podacima, u Holandiji se godišnje dogodi oko 7.500 nesreća s hemikalijama koje se nalaze u domaćinstvu, a većina žrtava su mala djeca.

Kako bi podigli svijest o tome problemu, kao i smanjili broj djece koji završava u bolnicama, reklamna agencija Lemz ponudila je maloj djeci izbor između otrovnih proizvoda koji se nalaze u domaćinstvu i igrački.

Koristeći skrivenu kameru, senzore koji prate kretanje očiju i monitor otkucaja srca, agencija je uspjela odrediti koji su predmeti najviše privlačili djecu.

Preko polovice djece (51%), više su privukle hemikalije nego igračke. Od njih, 50% ih više voli odstranjivače mrlja, 64% boju, a 82% izbjeljivače. Najpopularnije za igranje su kockice deterđenta.

Video završava s jednostavnim upozorenjem: “Ne pružajte izbor djeci”.

 

IZVOR: ceker.ba / metro.co.uk

Ocijeni
(0 glasova)
Čitano 1881 puta
Top